Framför näsan..

.. på mig så stod kameran, inte på något vis undanstoppad på bra ställe. Vet inte om det är brist på glasögon, fel på befintliga glasögon, trötthet eller vad jag nu ska skylla på. Borta var den då och borta är kameran inte längre. Har haft 3 djävulska dagar där jag jobbat 7-17 och sen inte haft vettet eller orken att gå och lägga mig i tid. Jo, förresten i tisdagskväll skulle jag göra det, lägga mig vid kl 22 för jag satt i soffan och kände hur ögonen åkte hiss, gjorde mig snabbt i ordning för kvällen och när jag sen la huvudet på kudden och drog upp täcket till näsan var jag med ens klarvaken.

Nu har Bröderna Bäver gjort sitt jobb hos mig. Jag har ett underbart trädäck att gå på ute på min balkong. Jag kan numer sitta där ute (dock så vill jag inte det för det är för kallt - men gärna till  våren och sommaren) utan känslan av att vara låghalt, stolar och bord kan helt enkelt stå i vågrätt position mot underlaget. Har bara tagit 3 år att komma så här långt *S*.

Man ska skynda långsamt sa alltid mig Kära Mor.

Kommentarer
Postat av: DD

så gör jag med. Panikletar och så står saken där mitt framför näsan



tack för kommentaren...*kram*



2008-10-23 @ 11:46:12
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0