Har ni med blogg.se också..

... fått den där enkäten/undersökningen när ni loggar på startsidan??

Det har jag och jag har gått med på att svara på denna enkät. Jag har sen gjort allt i min makt att försöka få dom att förstå att detta med modebloggar och trender inte är något som uppskattas i någon speciell hög grad, inte hos mig i alla fall.

WTF har en sån bra replik på det som jag bara måste stjäla:
"Ingen skitreklam om dagensfuckingoutfit eller att jag ska hjälpa dej med vilken klänning du ska välja, jag kan klä på mej själv... prova ni med, det är inte så svårt som det ser ut ;) "

Funderar starkt på att göra som Ann-Sofie har gjort, men vet dock inte riktigt hur jag ska göra upplägget då jag vill behålla min anonymitet. För visst är det mycket som stämmer i våra kommentarer till detta inlägg. En lösning kan ju vara att jag lägger fram kläderna på soffan/sängen och fotar det - innan jag klär på mig. Plus att det skulle bli fler/mer bilder i denna blogg *S*

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Tack för hjälpen med stavningen...jag hade ingen aning om att det stavades så...Ska från och med idag ändra stavningen, jag lovar.



Jag tycker du ska börja:) Vem säger att ansiktet ska synas? Det är ju du som bestämmer på din egen blogg. Ta fotot från hakan och ner så stämmer ditt utseende med typ 100000 andra tjejer i Sverige.

Lycka till;)



2008-10-28 @ 13:19:35
URL: http://pz2.blogg.se/
Postat av: Eva (kramgo_72)

Men jisses hörru - inte tänker du väl börja fota dagens outfit du med??? Hugaligen... bloggar med dagens outfit i brukar jag bojkotta helt - för jag tycker det är så... ja vad ska jag säga... så j-la nojjigt. Sen om det är dagens omoderna outfit eller den moderna varianten - det spelar liksom ingen roll i mitt fall.

Jag är totalt ointresserad av vad andra har på sig för nåt dagligen, ungefär lika ointresserad som jag är av vad jag själv tar på mig... *S*

Knäppt? Japp, men sån e jag!



Kramelikram

2008-10-28 @ 13:50:55
URL: http://kramgo72.wordpress.com/
Postat av: Dagens Eko

Eva - jag sa fundera. Sen vet jag med mig också att jag skulle inte kunna hålla det på en allvarlig nivå utan det skulle bli clownerier på hög nivå ;)

2008-10-28 @ 20:35:46
URL: http://dagenseko.blogg.se/
Postat av: Bella

Jo...Jag har också fyllt i den där enkäten! Och precis som du valde jag alla svar som inte har ett dyft med mode, smink och sådant tjafs att göra!



Hoppas verkligen FLER gör det!

2008-10-29 @ 11:26:08
URL: http://bellasweb.blogg.se/
Postat av: whatthefuckdotcom

vilken enkät... vaffö ha inte jag fått någon... jag äääälskar ju enkäter??? Orättvist!

2008-10-29 @ 20:34:39
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0