Isthé??

Nä.. eller mjo... kanske..

Är hemma igen efter en hyfsat underhållande match, speciellt dom 8 sista minutrarna då målen smattrade in. Enligt min bedömning rätt lag som vann, och GC som har insikt och kunnande om laget (hemmalaget som sin favorit) höll självklart med och sa innan nedsläpp att det är bara vinst som gäller.

Nackdelen med mig och hockey är att jag blir alltid stelfrusen om föttern/tårna när jag är och kollar på det live, spelar ingen roll hur jag klär mig så klirrar tårna som isbitar.

Så nu sitter jag i soffan med mitt "is-thé" med en skvätt rom i och värmer upp min frusna själ och tår samtidigt som jag tittar på "Hells Kitchen" och retar upp mig på Chef Ramseys svordomsharanger.

Kommentarer
Postat av: monica

;)



tycker det ska bli lite kul med hans nya program!

Har lite svårt att se han som varm och kärleks full tycker han bara skäller!

2008-10-09 @ 22:44:38
URL: http://monicasbakpunktcom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0