Konferens vad det går..

..Nu så har första spadtaget tagits för den stora begivenheten i höst, Konferensen med stort K. Det är så vansinnigt kul att planera fram en konferens. Så mycket detaljer som ska klaffa i slutändan, för att inte tala om provätandet av luncher och så ;). Att jag sitter med i konferensledningen och får ett liiiite bättre större rum och får lite andra små förmåner gör inte saken sämre. *fniss*

Sen inte att förglömma att jag får träffa vår härliga personal som jag annars nästan bara pratar med i telefon om dagarna, då dom finns spridda över hela landet. Hoppas som är lika glad i att få träffa mig som jag dom. Det är ett stort och störtskönt gäng, och än har jag inte fått klagomål på arragemangen.

Det här är väl en av anledningarna till att uppdateringen blir lite si å så om dagarna

Vad gör ni?

Kommentarer
Postat av: monica

låter kul ;) vad jag gör?? forsöker bli frisk grrrr

2008-10-01 @ 12:01:58
URL: http://monicasbakpunktcom.blogspot.com/
Postat av: Daniel

Vad upptagen härligt du måste ha det!

2008-10-01 @ 12:03:08
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0