Lördagen..

.. som kom, som sågs, som segrade... Så kort och enkelt kan man sammanfatta denna dag.

Började med att Mini väckte mig kl 0715 för att fråga var ficklampan var, så hon kunde läsa utan att behöva väcka mig ? Smart tänkt, men inte helt genomtänkt. Vid halv åtta var det bara att masa sig ur sängen, då det började låta oroväckande ute i köket. Återigen Mini, som denna gång skulle tillverka ett födelsedagskort. En frukost på det och sakta men säkert börja förflytta tillbaka alla saker in i Minis rum.

Hann flytta hälften innan det var dags att åka iväg och köpa födelsedagspresent till en 4åring, sen hem igen, sitta 10 min, göra sig i ordning för att åka iväg.  Väl borta på kalaset fick vi inte åka hem utan var tvungna att tacka ja till middag först. Så ett planerat 2timmarskalas blev 5½ timma. Så nu sitter jag bara här i soffan och är död, ska inte röra mig många milimeter, bara "njuta" av tv:ns sällskap och slötitta med Mini vid min sida.

Usch vad dagen gick fort och imorgon så är helgen slut!!

Kommentarer
Postat av: Eva (kramgo_72)

Jupps - det går fort, alldeles föööör fort!!!

2008-10-19 @ 09:52:40
URL: http://kramgo72.wordpress.com/
Postat av: DD

hörrö...det är söndag kväll NU va! ;D



Lyckades sänka mitt HCP idag. Weeeeeee =)



Hur har det gått med din golf?



2008-10-19 @ 20:07:10
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: Maria gääääsp...

Visst snurrar jorden fortare nu än förr... Tänk på veckorna, det e måndag, onsdag sen är det fredag och sen måndag igen.. lustigt..

2008-10-20 @ 05:56:21
URL: http://marianorinder.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0