Mini kallade..

.. och Mamma kom.

Var nog inte så vansinnigt roligt idag hos Morfar. Han kan nog inte det där med att underhålla henne på det viset plus att vädret var som det var idag. Så när hon ringde och frågade om jag inte kunde äta middag med dom så bestämde jag mig självklart för att åka dit.

Nu är jag hemma igen, och ska försöka få upp värmen i kroppen. Den lilla promenaden från garaget och upp till lägenheten gjorde mig genomfrusen. Termometern visar nu +3 och är på väg neråt. Bådar inte så gott inför stundande långhelg då vi ska ut och fara på vägarna. Har fortfarande sommarsulorna på. Men men, tar jag det bara easy så ska det gå bra det med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0