Mys med film..

.. eller film med mys.

Mini och jag har haft en myseftermiddag nu, efter att hon så duktigt har rensat upp och plockat bort i leksaks- och bokförrådet. Valet på film föll på "Alvin och gänget", en film vi inte sett så många gånger (vilket förvånar mig egentligen). Vi la oss tillrätta i soffan med kuddar bakom ryggen och filt över oss, så skedade vi ner oss. Mini såg klart hela filmen och jag har säkert sovit bort en timma *S*

Vaknade till lagom till slutvinjetten och insåg det var dags att börja med middagen - som fick bestå av pulvermos och "Bitare" (större variant av fiskpinnar), så nu har Mini kraft och energi att zappa sig igenom disneys alla 3 kanaler nån timma till. Hade hon fått bestämma helt så hade det bara varit dom kanalerna som gällt tills sänggåendet.

Vad gör ni ikväll ?

Kommentarer
Postat av: Eva (kramgo_72)

Här görs minsta möjliga - funderar på att ta en liten tupplur för att orka se några program som börjar kl 23.45 i natt...

Men nu ska jag strax ner i tvättstugan för att byta maskiner igen! Är ju tvättdags hela em/kväll och i morrn fm. Ska slänga i nytt i sängen med innan jag ev. tupplurar ;-)

2008-10-26 @ 18:51:37
URL: http://kramgo72.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0