Nyduschad..

... är jag.

Har bara borrat ca 12-14 hål, men med tanke på betongdammet så skulle man kunna tro jag har suttit i det precis hela dagen. Dammet har krupit in precis överallt känns det som. Tog två omgångar med schampoo och jag är inte helt övertygad om att det är helt rent än. Men det märker jag imorgon när det har torkat (ja det är långt och tar en halv evighet innan det är torrt), hur det känns med hårborsten.

Har lovat mig själv att inte vara uppe allt för länge ikväll. Har inte tid med en försovning som jag gjorde i morse. Klockan 8 ska jag befinna mig utanför huvudentrén för att bege mig, tillsammans med 3 kollegor, norr om stan och titta på ett datasystem som vi troligen kommer att börja använda. Men innan vi tar det slutliga beslutet så vill vi åka iväg och göra ett studiebesök på ställe som har liknande verksamhet som oss och använder det fullt ut och har gjort det under en längre tid, så vi kan få veta för- och nackdelar.

Kommentarer
Postat av: Eva (kramgo_72)

Ja du, du får fråga älsklingen min om vad han (vi) har köpt som det ska borras för. *fnissar*

Btw - jag fick min sänglampa uppsatt igår kväll ändå. Det behövdes inga nya hål utan det nya lampfästet passade i de gamla hålen! Tur va? ;-)



Ha en fortsatt trevlig dag och hoppas studiebesöket var givande!

Kram

2008-10-21 @ 09:55:47
URL: http://kramgo72.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0