Och jag som skulle..

... göra så mycket när jag kom hem idag. Tömma Minis rum bl.a så jag skulle kunna sätta igång imorgon med att måla taket där var det stora projektet jag hade för idag.  Men när jag kom hem från jobbet så var jag bara tvungen att lägga mig ner och vila en stund för denna vecka har det varit brist på sömn och mycket stress.

Stunden råkade bli nästan 2 timmar lång och efter att jag skakat liv i kroppen for jag iväg och handlade. Hemma igen med 3 överfulla kassar och väldigt tom plånbok, kände jag i kroppen att den vill inte mer idag. Den vill bara sitta i soffan och njuta av tillvaron och jag kan inte påstå jag protesterar så mycket.

Så jag, tv, laptop, en skål nötter och en chokladkaka ska hålla varandra sällskap ikväll. Kommer säkert somna tidigt och här i soffan, men vad gör väl det, då kan jag kliva upp i vettig tid och hinna göra massa nytta imorgon istället

Kommentarer
Postat av: monica

det gjorde du rätt i !

I morogn är en annan dag ;)

2008-10-11 @ 00:01:54
URL: http://monicasbakpunktcom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0