Oj, vad hände??!!

Vaknade kl 0945 och så länge har jag aldrig sovit på väldigt väldigt länge. Brukar vakna senast 8 i normala fall på en helg, men detta var/är kanske kroppens sätt att tala om det har varit lite för mycket nu den sista tiden.

Enligt mitt sett att se det så ligger jag lite efter i tidschemat för idag, så jag får väl slita fingrarna från tangentbordet och sätta fart. Tömma Minis rum är ju det som står högst upp på listan, sen iväg till posten för hämta/lämna paket, inköp av tapetskarvsskrapa och sen ett varv målarfärg i taket.

Vet att det låter stressigt, men sån är jag när jag väl har bestämt mig, då sätter jag fart så det sprutar grus om skorna, för jag vill ju bli klar med det jag har bestämt mig för.

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Eva (kramgo_72)

Hur har det gått idag? Hunnit med allt? Akta bara så att det inte sprutar grus i det nymålade... S



Vad jag har gjort ser du i bloggen ;-)

Kram

2008-10-11 @ 20:22:40
URL: http://kramgo72.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0