Sorry!!

Jag har lovat bilder som jag inte kan hålla. Jag har inte haft tiden eller orken att tänka på kameran och att ta bilder. Jag har kört slut på mig helt enkelt, så idag efter att Mini åkte till sin far så har jag bara dött i soffan - sovit, slumrat mig igenom 2-3 filmer. När jag sen vaknad till liv för att föda mig med lite mat, typ köttbullemackor och en kopp thé så har jag tagit mig an den gigiantiska tvätthögen som tack vare den uppoffringen är ett minne blott.

Och du DD, ge mig inte mer dåligt samvete. Jag har knappt hållt i mina golfklubbor denna säsong, så utanför golfbanan har jag inga handikapp alls (jag bara är så här knäpp till vardags), men så fort jag närmar mig golfbanor så stiger handikappet katastrofalt högt. Jag har lovat mig själv att nästa år och säsong ska jag satsa stenhårt på att komma fram och vidare.

Ska fortsätta slappa och slöa här i soffan. Var inte allt för arga på mig ;)

Kommentarer
Postat av: Eva (kramgo_72)

Ingen som kan vara arg på dig heller... ;-)



Kram

2008-10-19 @ 20:54:39
URL: http://kramgo72.wordpress.com/
Postat av: Eva (kramgo_72)

Vi kommer nog kanske att bo i stuga under delar av renoveringen... Där får nog ni plats också, annars kan ni ju bo på stallet. ;-)

2008-10-20 @ 09:40:32
URL: http://kramgo72.wordpress.com/
Postat av: pangis

Nej, inte kan man väl vara arg på någon som "sliter som ett djur2. Önskar dig en fin dag

2008-10-20 @ 09:46:38
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0