Vänstervriden..

... nej, det har inte med någon politisk åsikt att göra eller något sånt alls.

Bara jag är sned, kroppsligen, vilket jag varken tycker eller ser.

Fick sällskap av Golfcoachen (GC) till badet och relaxen. När vi står utanför kassan och väntar på vår tur tittar GC på mig och undrar om jag står på någon tröskel eller något sånt.
Jag - Hurså ?
GC - Du ser lite låghalt och sned ut. Ställ dig rakt .
*Jag ställer mig rakt, båda fötterna stadigt i golvet och sträcker på ryggen*
GC - Jävlas du med mig ?
Jag - Nej?
GC - Du är fortfarande sned

Nu blev det vår tur, betalade, gick in, bytte om och möttes upp ute i simhallen, gick till relaxavdelningen.

GC - Vänd dig om
*Jag vänder mig om*
GC - Har du ont där ? *och sätter höger hand på min axel och vänster hands tumme på en punkt på min rygg mellan vänster skulderblad och ryggraden och trycker till*

Samma sekund som han tryckte till på den punkten på min rygg så känner jag en obeskrivlig smärta sprida sig genom min kropp och speciellt på vänster sida, ut i armen och handen, upp i nacken, ner efter ryggraden mot ändalykten. Det gjorde så in i h*vetes ont. Smärtan som uppstod gjorde att jag vände mig och och skulle måtta ett slag, bara för att få komma bort från det onda. Det jag möts av är en hånflinande GC.

Han förklarade sen när vi satt i bubbelpoolen att på det viset jag stod, sned och dan, kunde bara innebära en sak, att jag har en låsning på just det stället han tryckte till med tummen. Under dom nästan 2 timmarna vi spenderade där på relaxavdelningen fick jag och min rygg en välbehövlig omgång massage av GC, nej inte massage i 2 timmar ;) utan varvat med bubbel och prat.

Jag är redan mycket, mycket bättre och har en hyfsad rörlighet i vänster arm igen, men ska boka tid hos någon kunnig så fort som möjligt som får ta i tu med Lutande Dagens Eko

Kommentarer
Postat av: monica

ajajaj hörs ondt ut ,men skönt sen när det blev massage , najs najs;)

2008-10-05 @ 17:47:05
URL: http://monicasbakpunktcom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0