Vilken härlig dag...

... hahahahaha..

Hade det kunnat varit i alla fall. Var fullt ös från första stund från det jag snubblade in över tröskeln idag på jobbet. Massa kul arbetsuppgifter, men ändå. Var knappt så jag hann iväg att äta lunch. Botaniserade i min "nödfallslåda" och hittade knäckebröd och varma-koppen-soppa och gick och satte mig i lunchrummet, som fick bli min lunch idag.

Märkte så väl när jag var på väg hem från jobbet, och till skolan för att hämta Mini, att gårdagens utsvävningar inte är så bra när man har arbetsdag dagen därefter. Aaaningens trött i ögat och inte full fokus i hjärnan, för den hade redan tagit helg *S*. Sticker iväg för att uträtta ett ärende efter hämtningen och sen ska vi handla lite mat inför helgen.

Det vi verkligen behövde var mjölk och den kom vi hem utan. Chipspåsen, som vi handlade, la jag tillfälligt ifrån mig på bagage-luckan till bilen under tiden jag packade in påsar och Mini. När vi åker därifrån så får jag se, i backspegeln, chipspåsen fladdra iväg i nästa högerkurva *SUCK*. Var bara en bil som hann köra över den, innan jag hann rädda den.

Efter den incidenten bestämde jag mig snabbt för att nu får det vara nog med aktiviteter så som renovering mm, åtminstonde sånt som kräver massor av fysisk kraft av mig. Vi ska bara mysa och ha det skönt, softa och njuta och ta helgdagarna som dom kommer. Batterier  behövs laddas hos oss båda.

Hur har er dag varit ?

Kommentarer
Postat av: whatthefuckdotcom

Jupp, det är därför det är viktigt att vi bryr oss om miljön, även om vi inte tror att klimatet är "vårt fel"



Hopppas fredagskvällen blir bättre än dagen ;)

2008-10-03 @ 19:40:25
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/
Postat av: monica

hoppas ni får en supernajs fredag även om chipsen kanske var ferdig tuggade ;) smulor menar jag ;)

2008-10-03 @ 19:51:24
URL: http://monicasbakpunktcom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0