Inte mycket..

.. gjort blev det hemma.

Efter att Mini gått och lagt sig skulle jag bara.... sätta mig i soffan en liiiiiten stund innan jag tog tag i allt som ska tas tag i inför helgen. Ett par timmar senare vaknar jag med ett ryck av telefonen som ringde. Hade somnat sittandes i soffan och det var Golfcoachen som ringde , tror jag i alla fall. Jag lyckades inte skaka så mycket liv i huvudet att jag orkade fokusera så länge. Efter avslutat samtal kröp jag till sängs och fortsatte sova för natten och lät allt ogjort fortsätta vara ogjort tills idag istället.

Kommentarer
Postat av: Catilona

Lovar att allt som behöver göras, kommer att finnas kvar till senare tillfälle...

2008-09-17 @ 09:25:15
URL: http://skogsmuller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0