Kil, kila, kilafors

Nu är garderoberna på plats, men dom lutar *suck*. Innan jag har fått rätsida på det så kan jag  eller rättare sagt ingen idé att lägga på överskåpen. Om det  är golvet som är snett, väggarna, sockeln eller garderoberna i sig har jag inte en aning om. Dom är för lätta och vingliga så dom måste förankras i väggen och trycker jag bak dom så uppstår en glipa, så morgondagen får jag använda till att köpa träkilar.

Men det gör kanske inte så mycket... för kortändan på garderoben som ska få på sig en fototapet måste jag slipa bort den glatta ytan på och det tänker jag inte göra för hand. Ska se till att få över pappas slipmaskin. När sen skåpen står som dom ska förankrade och hopskruvade och allt vad det nu ska till, det är då jag ska klistra lite till ;)

Ska detta aldrig ta slut *S* !!??

Kommentarer
Postat av: Lennart

Nån gång måste du ju bli klar, det är väl inget evighetsprojekt du har dragit igång.

2008-09-28 @ 13:51:01
URL: http://trannel.blogg.se/
Postat av: monica

hehehe beror på vart du bor jag bor i nacka ;) men det har du vel forstått, fin tapetseringen blir ...

2008-09-28 @ 20:17:20
URL: http://monicasbakpunktcom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0