Kusin Vitamin..

För ett par veckor sedan ringde en kusin till mig (jag har 13 st) och frågade om han och hans familj kunde få bo hos mig i hett par nätter. Men på grund av mitt renoveringsarbete så sa jag nej till dom och hänvisade till min far, som har mycket större utrymme. Han kontaktar min far och får klarteckan att dom kan bo hos honom. So far, so good!

Men igår så tar kusin kontakt med mig igen och börjar fråga ut om pappa har extrasängar till dom alla och sängkläder. Hur tänker kusin då? Tänker han alls? För hur ska jag veta hur pappa har det med sånt. Kusin lät väldigt förvånad över när jag bollade tillbaka frågan på han och bad han kontakta min far direkt.

Kommentarer
Postat av: t0tta

Din kusin är konstig.. Håller han reda på hur många lakan, hans mamma har i garderoben?? Wierd.

2008-09-23 @ 06:12:32
URL: http://t0tta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0