Nu stormar det..

Det har sen straxt före midsommar varit väldigt väldigt lugnt här på jobbfronten. Knappt ingan telefoner som ringer, nästan inga mail som dumpit ner eller vanlig snigelpost. Så jag har undrat vad som är i  görningen, för är det så här lugnt så kommer helvetet att snart brinna till och det slår aldrig fel.

NU har det brunnit till. Arbeten strömmar in från alla håll och kanter och det är korkort deadline på allt, telefonen ringer så den liknar mer ett flipperspel än en telefon. Ska nog börja med jonglering, så många bollar kan jag hålla i luften samtidigt. Jag klagar inte, inte alls - ska va lite action på jobbet, men varför r är det ketschupeffekten på allt ??

Ordstävet "Lugnet före stormen" stämmer så bra här. Har du andra ordstäv du vill dela med dig av, eller lära dig några nya kan du gå in till Malla och Majsan.

Kommentarer
Postat av: Wille

Jag håller med visst är det skönt när det händer lite men varför kommer det i attacker först inget sen inget och plötsligt händer allt.



Ha en bra dag



och glöm inte det kan inte bli för mycket att göra, det handlar bara om planering och prioritering

2008-09-04 @ 16:09:24
URL: http://www.wilens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0