Så tokigt det kan bli...

Jag har inte full koll hur alla klasskamrater till Mini ser ut, och desto mindre koll på föräldrarna. Ca 20 min innan starttiden för Minis kalas kom det en liten tjej med pappa och var helt kalasklädda med present i handen. Jag sa det inte gjorde något dom kom för tidigt och välkomande dom in. Såg barnet såg lite tveksamt ut, men tänkte inte närmre på det. Pappan sa ingenting och Mini i kalasuriforin var bara glad det äntligen hade kommit en gäst.

Allt eftersom så droppade det in fler och fler barn och till slut så ska presentöppningen börja. Det är då misstaget uppdagas. Första barnet som kom 20 min för tidigt - var på fel kalas!! *S* För på samma gård, men 2 entréer bort är det ett annat barnkalas och det var dit det barnet skulle.

Fan va pinsamt!! Kanske inte så mycket för mig och Mini - men för pappan som levererat sitt barn fel *S*

Kommentarer
Postat av: pangis

Åhh nej stackars liten:-) Men liite kul var det ju ändå:-)

2008-09-15 @ 13:32:20
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0