Snart slut..

... på dagen.

Minioren brukar jag hämta 1530-1545 om dagarna, så det börjar bli dags för mig att packa ihop mig här. Vi ska skynda oss på lite grann hem för att min laptop som varit på service ska komma idag, någon gång mellan kl 17 och 21. Tänkte försöka hinna med en omgång färg i taket, som inte har har gjorts tidigare p.g.a. vissa vedermödor vad gäller inköp av rätt prylar *S*

Idag har jag faktiskt tänkt till; plockade ut en låda köttfärssås ur frysen innan vi gick hemifrån idag så middagen kommer att gå galant.

Är väldigt nyfiken på vad som har gjorts åt min laptop, vad som varit trasigt. För innan budfirman hörde av sig om leveransen så har jag inte hört ett knyst från HP.

Ska ni göra ikväll då?

Kommentarer
Postat av: Eva (kramgo_72)

Spännande! Hoppas att den inte ballar ur någe mer nu då...

Kvällen blir lugn, lite tv-gluttande och lite datorsittande, förutom det blir det hundpromenad och lite (o)nödvändig impulshandling på ICA eller nåt ;-)



Kram

2008-09-01 @ 17:57:25
URL: http://kramgo72.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0