Spoiled rotten..

Jupps precis vad Mini återigen har blivit. Men jag är inte förvånad, för det är ju det som händer vid födelsedagar och morfar, morbror och övrig släkt och vänner ska uppvakta den lilla damen.

Väldigt bra presenter har hon fått - sparkcykel, utegympakläder, böcker och en heldag med Tant B att baka bullar och kakor *S*. Älskar dessa aktivitetspresenter *ler*

Vi har ätit kakor, tårta och bullar. För att sen toppa evenemanget med gammal hederlig söndagsstek. Dom sista gästerna gick för 5 min sen så nu ska jag bara hämta andan en stund och plocka ordning här så jag sen med gott samvete kan dö i soffan resten av kvällen.

Har ni gjort idag ?

Kommentarer
Postat av: pangis

Vilka fina presenter, hopaps hon haft en fin dag lilla Mini:-) Jag har bokat resa till London och städat lite härhemma:-) Behöver kanske inte skriva vad som är roligast...

2008-09-21 @ 18:00:49
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0