Kan va dutti ibland.. ;)

Väl hemkommen efter jobbet så vilade det inga halta löss här inte.

Väskorna är mer eller mindre upplockade och den tvätt som finns har hamnat i badrummet  för att få sig en omgång i tvättmaskinen. Har ju turen att få tvätta största delen av innehållet i våra tvättpåsar på plats hos Kramgo, så man slipper tvätta så mycket hemma.

Inte klokt vad prylar och kläder man har med sig. Visst, det går säkert att packa lättare än vad jag gör, eller rättare sagt jag vet att det går. Men skulle det hända en olycka eller två för Mini så vill jag inte stå där utan ombyten. Gäller både kläder innanför skidåkarkläderna och även en extra omgång skidåkar-/varauteisnönochleka- kläder. Plus att vi är stallslavar ;) med och då vill jag ha stallkläder.

Sen tar ju skidkläder, pjäxor, hjälmar, ryggsäck med termosar mm (för matsäcksmat mm) plats. Mer än vad man kan tro. För att sen inte tala om leksakerna Mini vill ha med sig. En del av dom är jag skyldig till - för jag tog med några spel så vi kunde roa oss med på kvällarna, om så skulle vara.

Men nog om det. Allt är nu på rätt plats (ja, när allt är tvättat) och jag längtar redan tills vi kan göra om skidåkarresan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0