Nu tror sig..

.. dom veta eller så gissar dom.

Den där lillalillalilla blödningen dom hittade vid den första röntgen är till största sannorlikhet det som orsakar orörligheten och domningarna i högerbenet.

Han har nu fått träffa sjukgymnast och arbetsterapeut och av dom fått självövningsprogram och recept på friskvård, typ promenader och friskis/svettis  - hur man nu löser in sådana recept.

Som han, bror min, uttryckte sig i dag - så är han grinig idag. Han har kört hårt med programmet han fått och har en beslutsamhet i ansiktet när han går, på ett helt annat sätt än jag sett honom tidigare. Så det tar nog på att komma i form igen. För även om han blir utskriven snart, vilket jag hoppas, så lär han inte få jobba än på ett tag.

Nepps, ska packa ihop ett gäng filmer åt han här och byta ut dom som han redan har. Kvällarna blir så långa för han så han har nästan plöjt igenom alla han fick tidigare.

Kommentarer
Postat av: Eva (kramgo_72)

Ja det är inte gott att veta om de vet eller gissar sig fram.Skönt ändå att höra att han är på väg åt rätt håll, men det blir nog en mer eller mindre kämpig väg ändå ;-)



Såg i mina kommentarer att Mini är inbokad på skidskolan nu också - antar att hon snart inte pratar om annat eller...?



Stor kram och hälsa både bror och far så gott från oss!

2009-02-04 @ 08:42:20
URL: http://kramgo72.wordpress.com/
Postat av: pangis

Se där nu hann jag se det här.. Säger som kramgo.. skönt att det går åt rätt håll!

2009-02-04 @ 11:48:02
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0