Så det blev..

Ja så kan man kort och enkelt sammanfatta gårdagseftermiddagskvällen.

GC kom till mig och började knåda,massera och trycka på en massa punkter. Jag anklagade honom för att vara sadist ;) Sen gjorde han ett paket av mig och tryckte till så det knakade till rejält i hela lilla mig. Det tog längre tid än väntat att få bort stora delar av min stelhet och smärta, så när GC var klar hade det börjat kurra rejält i våra magar.

Öm, mör och mosig som jag var av all behandling börjar GC botanisera i min kyl. Av alla dom resterna jag hade där, bl.a lax från i lördags, lyckades han åstakomma en helt fantastisk middag. Mer sånt till folket ;). Med massa mat i magarna fortsatte vi kvällen med kaffe och massor av prat och sen blev klockan så mycket att han gav sig iväg hemåt och jag kröp ner i sängen för att vila mig i form.

Kommentarer
Postat av: pangis

Jag skulle behöva en CG jag med.. skicka hit sadisten till min stela nacke!

2009-01-15 @ 10:18:51
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: Eva (kramgo_72)

Kanske den där GC kunde tänkas lånas ut till mig med ;-) Skulle behövas tryckas bort lite ömma punkter även här...

2009-01-15 @ 13:43:10
URL: http://kramgo72.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0