Snusar och snarkar..

Än är det tyst på kammarn, förutom tunga andetag och småsnarkningar. Det är Mini som sover ut, så här länge brukar hon inte sova, men det gäller att ladda upp nu inför vad som komma skall:

Skolan börjar imorgon måndag


Medan jag sitter och här och väntar på att Mini ska vakna till liv funderar jag över det som ska packas, vad som ska packas. Det ska vara gympakläder, regnkläder, stövlar, inneskor osv. Plus allt det andra som hon ska ha med till sin far för att klara veckan där, bl.a.

Kommentarer
Postat av: Orsakullan

Bryta ihop verkar rätt lägligt ganska ofta, haha! Men han e söt när han sover...



Måste bara säga att bullarna nedanför ser ryyysligt smarriga ut! Önskar att jag kunde baka bullar men det kan jag inte... de blir aldrig vare sig goda eller fina :-) Fast jag kanske ska träna, har ju skaffat frysbox nu så man har nånstans att förvara dem!

2008-08-24 @ 10:35:59
URL: http://orsakullan.blogspot.com
Postat av: Eva (kramgo_72)

Ja nu är det slut på sommarlovet för den här gången... Men gissa att hon har mycket att berätta om den här gången! Ni har ju haft en härlig sommar tillsammans.



Kram

2008-08-24 @ 11:41:29
URL: http://kramgo72.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0