Tack!!

Alla ni där ute som kommer med glada tillrop.

Satt igår och började skriva ett utkast till det som ska bli mitt mail som ska skickas till skolan/rektorn. Kommer att få finfin hjälp av Golfcoachen att få till dom rätta formuleringarna, att vara så där lagom elak, utan att bli fräck i orden, att presentera fakta. Vi har även kommit på att vi ska skicka detta till berörda politiker med, så kanske det kan bli annat ljud i skällan sen.

När mailet är färdigt och skickat så ska även ni få ta del av det! Inklusive det eventuella svaren jag får.


Kommentarer
Postat av: Eva (kramgo_72)

Toppen! :-)

2008-08-26 @ 10:02:39
URL: http://kramgo72.wordpress.com/
Postat av: pangis

Bravo!

2008-08-26 @ 11:10:12
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: pangis

Nu lsäer jag här så ofta tt jag var tvungen att länka dig.. hoppas det är ok!

2008-08-26 @ 11:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0