Förra året.. denna tid..

... så var det prickig korv som gällde i det Dagens Ekoska residentet.



MMM... det var vattkoppor som gällde då. Stackars Mini vad hon led då. Kylbalsam, våta handdukar och ibland korta sittningar i badbaljan var hennes enda lindring när det var som värst.

Sen fick jag så underbar hjälp av Catilona som åkte hit från Västmanland för att vara med Mini så jag slapp vara hemma från jobbet.



Hoppas vi klarar oss ifrån sjukdomsläger denna jul Att jag sen brukar klappa igenom lagom till nyårsafton är en helt annan historia.

Kommentarer
Postat av: Rebecca Utan Räkor

Men usch då!



När jag hade jag hade aldrig det. Jag ahde "vattkoppa" en. På magen.



Ingen feber.

Däremot smittade jag min syster ganbska duktigt.



Sv: Jag tror det. Visst är det läskigt.

2008-12-08 @ 21:14:21
URL: http://alltutom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0