Mama... take me home..

.. så känner jag just nu.

Kl 10.30 blev jag uppringd av Höga vederbörande som ber mig kontakta restaurangen för att beställa kaffe och kaka till mötet idag. Jag frågar lite syrligt  "jaha, för hur många, till var och när" (eftersom jag fortfarande då inte fått reda på någonting mer än att mötet är på eftermiddagen).

Då får jag veta var det ska vara någonstan och när. Idioten vill ha kaffet till kl 12!!!! som är restaurangens rusningstid. Tur/otur har jag gjort mig ett namn i restaurangen så jag kan få hjälp att i alla fall och få ihopplockat, så får jag hämta själv och leverera det till rätt plats.

Samtidigt så visar det sig att Höga Vederbörande även har utsett mig till kontaktperson som gästerna ska ringa till när dom anlänt.

Summa sumarum... jag fick 10 min lunch och jag är jävligt förbannad, för det är inte första gången detta inträffar!!

Kommentarer
Postat av: ullrika

kunde han/hon inte varit ute i lite godare tid, så kunde kaffet kommit på termos. klant!! stackars dig.

2008-12-17 @ 00:46:15
URL: http://akirllu.blogg.se/
Postat av: Dagens Eko

Ullrika- Så här är det jämt med Höga Vederbörande, kommer på sådana här saker - för han väldigt trivial saker i sista sekund. Sen får jag sopa ihop resterna och fixa. Efter varje möte lovas det bot och bättring men inget händer.

2008-12-18 @ 12:02:04
URL: http://dagenseko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0