Var god stör ej..

Tagning!! Tystnad!!

Det är "Stjärnor på is" nu och jag är en sucker för det programmet eller rättarare sagt Markus Fagervall.

Må bäste Markus vinna!!

Uppdatering

Efter 2 åk av Markus så är jag i extas!! Han lyckades i 2a åket få 6.0 av samtliga domare och jag har snart gjort mig bankrutt på sms. Må han bara få åka 3e åket med.

Uppdatering 2

Nu är nerverna på utsidan, hur ska detta gå

Uppdatering 3

Markus F och Jesper B är i final. Ganska så väntat. Inget fel på Jesper, han är duktig tekniskt men saknar karisman och feelingen, tycker jag iaf. Lars F har gjort ett kanonjobb som har tagit sig hit så långt

Kommentarer
Postat av: Junitjej [Vinn en laptop-väska!]

Ursäkta om jag störde..

2008-12-06 @ 20:17:05
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0