3 timmar...

... bortkastat i onödan.

Blev ivägskickad på ett superviktigt möte, var huuuur viktigt och angeläget som helst att jag skulle närvara för att jag skulle då få svar på alla frågor som vi på hela min arbetsplats skulle ha stor nytta av.  Yeah, Right!! Denna information som nu gavs var samma gamla som jag fick i slutet av april/början av maj. Återigen ställde jag mina frågor och återigen så fanns det ingen som kunde ge svaret på dom.

Det duckades eller kördes ner huvudet i sanden när jag kom med fråga på fråga. Dom började ifrågasätta om jag tolkat rätt och jag läste då högt ur papper som vi fått som underlag bevisade för dom och får till svar "ja du - det vet vi inte riktigt hur vi ska genomföra praktiskt, men det ska börja gälla från första oktober. För jag tror inte det är någon som tänkt på det"

Nähe... dom som har tagit fram underlagen har alltså inte tänkt på konsekvenserna. JIPPIE!!! Tur som är så är det inte bara mig och min arbetsplats det gäller utan alla inom "branschen", men vi har inte mycket tid att bolla på för att få det att fungera.

Kul nästan jämt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0