Då var allt uppe nu då..

.. och jag är mindre hungrig. Snodde ihop en hittepå-pasta sås och kokade tagliatelle till det. Har inte hunnit vara och handla som jag hade tänkt mig idag.

Det tog längre tid än vad jag trodde det skulle göra med tapeterna, men har man aldrig gjort det förut så får det ta den tiden det tar. Morgondagen ska ägnas åt tillbakaplock i hallen och uppstädning i garderoberna i sovrummet. Var till IKEA en snabbis idag och köpte extra klädstänger och annan inredning.

Har öppnat en pilsner nu, och det får bli mitt mys för kvällen och helgen det

Kommentarer
Postat av: Eva (kramgo_72)

Skål - här kör vi med tropisk fruktdryck istället *S*

2008-09-26 @ 20:57:43
URL: http://kramgo72.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0