Dagen D...

... som i Kalas.

Ska alldeles straxt klä på mig här och göra mig i ordning för att gå ner till lokalen vi ska hålla till i med kalaset. Ställa i ordning bord, duka fram det som ska ätas osv. Inte stort, tungt och mycket - men det ska göras. Jag går hellre upp lite tidigare så här om morgnarna och gör allt klart, så man har en chans att vila pusta ut innan det smäller *ler*.

Har dock inte kommit på hur utdelningen av godispåsarna ska ske, för enligt Mini så är fiskdamm barnsligt och larvigt och en skattjakt funkar inte i detta område. Men men, vi kan leka musikstopp - och den som åker ut får sin påse,  det är ju faktiskt en lösning, kom jag på alldeles nu

Vad ska ni göra idag ?

Kommentarer
Postat av: DD

vi har alltid utdelning av påsar vid hemgång (ta en påse vid dörren är du går). Inte barnsligt alls ;D



Jag ska göra så lite som möjligt idag eller kasnke vara kreativ.



2008-09-14 @ 10:25:48
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: Lennart

Först ska jag försöka vakna (nyktra) till och så får jag se vad det blir av den här dagen. Jag ska bara ta det lite lugnt, mitt huvud känns så tungt.

2008-09-14 @ 10:50:40
URL: http://trannel.blogg.se/
Postat av: Eva (kramgo_72)

Här gör jag så lite som möjligt idag... Kroppen värker som attan...

Men har mockat iaf och fixat kvälls- och morgonfodret, sedan är det bara slöa och slappa som gäller. Kanske någon promenix också. Måste ju se om Diva har ätit upp älgskånken hon fick igår ;-)



Lycka till med kalajsandet! Du har väl tagit med dig öronproppar och tagit några Valium eller nåt sånt hoppas jag...

Kram

2008-09-14 @ 13:19:47
URL: http://kramgo72.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0