Effektiv...

... Tänk vad en dusch kan göra mycket.

Nu far jag runt här hemma och plockar och fixar och donar. Energin spritter i kroppen. Kan vara en tillfällig grej, som försvinner lika fort som jag hinner få ner ändalykten i soffan. Men för att det inte ska inträffa så ska jag göra det mest som ska göras först, så kan jag somna i soffan (om det nu blir så) med gott samvete.

Ska passa på att byta sängkläder, för det är så skönt att krypa ner mellan rena lakan när man är nyduschad, ren och fräsch

Kommentarer
Postat av: t0tta

*skratt* Nej, faktiskt inte.. Jag hade bara hällt såsen över pajen... Kom på det sen när jag skulle fota, att det var ju dumt gjort hihi

2008-09-17 @ 20:43:05
URL: http://t0tta.blogg.se/
Postat av: Kotteby

En dusch gör massor....

Men också åt det omvända.



Vi rneoverar båda våra badrum. Eller rättare sagt. Lilla badrummet är i full gång. Men när den beställda containern var hos oss, så kastade vi också ut de flesta möblerna från det stora badrummet också. Som till exempelvis badkaret.



Så nu står vi i ett sunkigt stort badrum och duschar i ena hörnet. Rakt uppochner. Efteråt känner man sig inte hundra procent ren. Om du förstår......just för att det känns så sunkigt därinne. Är inte det lite märkligt?

2008-09-18 @ 01:50:03
URL: http://www.kotteby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0