Effektivitet..

.. kan man kanske kalla det för.

Sen jag kom hem har jag

* Klippt gräsmattan eller gräsrutan - välj själv det som passar bäst, förhoppningsvis sista gången för i år.
*Ställt undan undan trädgårdsmöblerna
*Städat upp på uteplatsen
*Börjat riva och slita i tapeten som ska ner i hallen (dom innan mig har bl.a tapetserat även på dörrfodrena) så det ska vara klart för tapetsering fredag eller lördag

På vissa ställen sitter tapeten som berg och på andra delar så undrar jag om dom över huvudtaget har använt något klister alls för att få upp våderna. I och för sig så är det olika underlag på väggarna så det kan ju ha en viss betydelse, men ändå.

Vad har jag då kvar att göra innan jag får slå ned min söta ändalykt i soffan ??! *funderar* JOOO, jag ska ju ha någon form av middag - idag med ;). Kanske lika bäst att ta tag i det på en gång så jag inte jobbar på och glömmer bort maten och bara därför petar i mig en chokladkaka eller så i stället.

Kommentarer
Postat av: monica

värst va du var hurtigbulle da, tänk om jag kunne varit så effektiv ;)

2008-09-22 @ 22:42:33
URL: http://monicasbakpunktcom.blogspot.com/
Postat av: Eva (kramgo_72)

Antar att du hade slipat kökssaxen innan du gav dig ut och klippte gräsrutan - tycker den var lite tussig sist jag såg den... *fnissar*

2008-09-23 @ 07:41:44
URL: http://kramgo72.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0