Nu har jag fått lösningen..

Är så myckte stök och bekymmer för tillfället på jobbet. Ett nytt arbetstidsavtal som ska implementeras *tror jag det stavas*. Men idag så var jag på en föreläsning/utbildning för att få alla frågetecken uträtta. Och visst fick jag det!!!

Per Automatik är tydligen på smekmånad tillsammans med sin nyblivna hustru Inga Besked så därför så ska Någon Annan ta hand om anställningsavtalet och skriva arbetsbeskrivningen för/åt Per Automatik.

Så för min del är det alltså som så; bara jobba på och se glad ut och hoppas det löser sig i slutändan

*SUCK*

Kommentarer
Postat av: Hanna

I och med att man anmäler sitt personnummer för att få provet har de koll på en från första början :) Resultatet registreras, och om det är positivt krävs det att man besöker barnmorska för samma snack, behandling och smittspårning som man gör i vanliga fall.



Kanske lite meckigt för de som är smittade, men mycket praktiskt för de 93% som är friska. Dessutom tror jag många som skjuter upp provtagningen kanske får tummen ur när det är så här enkelt.

2008-09-26 @ 06:28:09
URL: http://njorun.blogg.se/
Postat av: whatthefuckdotcom

Låter som ett spännande jobb du har ;)



Jag ska faan ge án moppen... eller ge án på moppo! ;)



Ha en mysig fredag... var med i Freakyfridayfoto vettja! ;) Du kan lägga ut ett foto på Per Automatik ;)

2008-09-26 @ 11:38:12
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0