Pengaslöseri!!!

Nu går fanemej skam på torra land eller ska jag säga övergångstället.

Vad är det här för larv och hur många miljoner kommer inte detta att kosta oss skattebetalare???

Herr Gårman har gift sig med Fru Gårman och då ska man för jämlikhetens skull sätta upp och byta ut redan befintliga existerande skyltar ???
Har inte Vägverket bätter och viktiga saker för sig än sådana här dumheter ???
Men för tusan, är vi ändå inne på det spåret så kanske det finns andra skyltar som ska kvoteras in ??? Inte för att jag kommer på någon så här på rak arm, men det vet dom på Vägverket bättre för dom  har folk som rullar tummarna verkar det som.



Ska starta min egen proteströrelse. Jag kommer att  vägra gå på övergångsställen som har Fru Gårman uppsatt!!!

Att Herr Gårman ens heter Herr Gårman är ju för att det kommer från "Här Går Man", för att man har vitsat till orden lite. Hur vitsig ska man vara för att få ihop Fru Gårman med det??

LÅT HERR GÅRMAN VARA ENSAM PÅ TÄPPAN!!!

Kommentarer
Postat av: monica

håller med dig kostar oss bara en massa pngar som dom borde lägga på sjukvård eller skolor istället...

2008-09-30 @ 23:49:48
URL: http://monicasbakpunktcom.blogspot.com/
Postat av: Lennart

Jag går gärna med i din förening. Då jag hörde talas om den där nya skylten tänkte jag trams. Har du någon lista jag ska skriva på?

2008-10-01 @ 18:29:25
URL: http://trannel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0