Regnet öser ner..

Bara att konstatera Mini och hennes skolkamrater har en mindre lyckad dag idag. Regnet öser ner och dom är på utflykt, en så kallad kick off. Underbart när regnkläderna jag köpte förra året fortfarande passar till henne.

Jag tror taket blev hyfsat, inte perfekt, men fullt dugligt. Ska inspektera lite mer noga när jag kommer hem sen ikväll. Har insett att när jag kommer så långt som att vardagsrummet ska göras i ordning så ska jag leja hjälp dit. Det taket är över 20 kvm stort och det kommer jag aldrig att klara av, aldrig att få så perfekt som man vill.


Kommentarer
Postat av: Lennart

Här regnade det friskt i går kväll och under natten men nu är det OK. Tror aldrig jag har målat ett tak, däremot tapetserat några gånger, det gick faktiskt hyfsat.

2008-09-03 @ 11:11:44
URL: http://trannel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0