Vatten över huvudet..

Nej!

Varken jag eller Mini ska bada idag eller dyka eller göra något annat vått.

Det är dom förbenade garderoberna, igen. Vetetusan hur jag ska kunna flytta dom från hallen till sovrummet. Så det jag tyckte verkade så smart och så praktiskt är mer jobbigt än lovligt. På nåt sätt så måste jag nu ändå göra denna flytt för dom gamla garderoberna är redan borttagna och en är skrotad av dom.

Det är fasen att man ska va så kort i rocken ibland som jag är!!

Jag kan ju skruva isär garderoberna, tror jag, och förflytta dom del för del men frågan är om jag sen når att skruva ihop dom i sovrummet igen. Men dom är antagligen för höga för att jag ska kunna få plats att skruva ihop dom liggandes och sen resa dom upp. Att skruva ihop dom ståendes har jag med största sannolijet underlängd för, för att inte tala om brist på armar som en bläckfisk.

Får väl laga till något väldigt smaskigt till middag och välja ut någon lång och ståtlig vän att komma förbi, som bara 'rååååkar' få hjälpa till *S*


Kommentarer
Postat av: Eva (kramgo_72)

Ja det var ju det jag sa - du får bjuda in någon ;-)

2008-09-01 @ 17:55:22
URL: http://kramgo72.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0