Vet folk inte...

... från början vad dom vill *Suck*

Sitter här med ett gäng resebokningar som jag ska boka om. När dom kom till mig (för någon vecka sen) för att beställa biljetterna så talade jag om förutsättningarna för dom - att vi för de här tillfällena bara bokar det billgaste och icke ombokningbara biljetter och att dom med den infon ska tala om för mig när dom ska åka o.s.v.

NU när allt är bokat efter det dom sagt, ja då kommer klagomålen att det inte funkar såsom det är bokat. Är för tusan inte mitt fel att dom inte vet vad dom vill så dom ger mig felaktig information.

JAG BLIR GALEN... ELLER GALNARE (beroende på hur man ser på det)!!!

Kommentarer
Postat av: pangis

Ibland undrar jag om folk verkligen hör vad man säger?? Och ibland undrar jag om folk verkligen är så korkade som en del utger sig för att vara..suck Jag förstår att du blir galen

2008-09-01 @ 13:29:58
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0