Ny vecka..

.. ny dag, nya möjligheter.

Idag fick badpåsen följa med till jobbet. Har inte hunnit införskaffa mig någon burka än, så jag ska se när och hur jag kan smita iväg och ner i poolen utan att bli upptäckt allt för mycket. När Dagens Eko verkligen bestämmer sig för något så gör hon det rejält. Så det innebär nu sundare mat och simning 3-4 dagar i veckan tills mål och resultat uppnåtts.

Något som jag är duktig på att slarva med är att dricka den dagliga ransonen vatten. Bara därför så står det två karaffer fyllda med härligt svalt vatten här på mitt skrivbord. Innan jag får gå hem idag, så ska dessa karaffer tömmas, inte i blomkrukorna, utan i mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0