Tack!!



Av Ann-Sofie har jag fått denna utmärkelse.

Jag ska lista fem saker som jag absolut inte kan vara utan och sedan nominera 5 st som jag tycker förtjänar den.

Här kommer det:
1 Min Mini - ja, min dotter vem annars ;)
2 Min dator - hur skulle jag annars kunna uppdatera denna blogg och hålla kontakt med omvärlden
3 Min bil - jobbigt att åka kommunalt hela tiden och lite för långt och jobbigt att gå till Orsa med skidorna på axeln
4 Mat - utan mat dör man, så enklet är det. Även om jag just för stunden inte ska ha något
5 Min far och bror - ja, släkten är liten och den ska man vara rädd om

Jag nominerar *trumvirvel*.... alla som känner sig manade att avslöja hemliga saker om sig själv ;)

Kommentarer
Postat av: Pia

Grattis till din fina award!! Den är du värd!



Och tack för tipset om Barkaryd.. Vi funderade faktiskt på att besöka IKEA när vi var nere (du vet, närmaste IKEA för oss är Sundsvall, 30 mil söderut från Umeå!!) så det skulle ju passa skitbra..

2009-01-26 @ 20:27:26
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0