Vem blir kvällens kvastskaft..

.. eller rättare sagt, vem får ett kvastskaft uppkört någonstans när det kommer till dans? D.v.s stelt, stirrigt och orörligt när det kommer till att röra sig över dansgolvet  och hållning.

Tänker nu närmast på Lets dance och hoppas vid min gud att den blonda bloggande saken åker ut ikväll för hon verkade ha kvastskaftet längst inkört i förra programmet.

Ser med stor tillförsikt fram emot att få se Magnus Samuelsson, Jätten, dansa rumba som kan bli en stor utmaning för detta långa muskelberg. Niclas Wahlgren som hastigt och mindre lustigt blev inslängd i denna pågående tävling som ersättare för Mojje hoppas jag ska klara sig igenom kvällen med hedern i behåll. Morgan Allinger ska bli skoj att se, om han kan prestera en lika bra och rolig dans som förra gången.

---

So far, efter 5 danser så har Linda Haglund kvastskaftet mest uppkört

---

Nu har Magnus dansat och jag är IMPONERAD!!

Kommentarer
Postat av: pangis

du hade rätt där.. stel och oglad var hon så det känns lite rättvist. Jag tyckte unga blondinen hade gjort en rejäl uppryckning och Nicke var suverän efter 4 dagar!!! Magnus världens starkaste man börjar segla upp som en favorit hos mig.. trevlig helg

2009-01-16 @ 22:57:02
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0