Valet har bestämt sig..

..

Ni som har följt min blogg ett tag kanske vet jag har beslutsångest över en tapet jag hittat till vardagsrummet. Nu efter många om och men så har jag bestämt mig och är därför tillbaka på ruta ett när det gäller val av tapeter. Med andra ord så har jag valt bort den som jag trodde skulle bli tapeten med stort T. Allt på grund av vardagsrummets utformning.

Ett rum med öppen planlösning och knappt inga hela väggar eller kvadratiskt/rektangulärt utformad och med fönster ut efter en hel vägg gör det hela till ett omöjligt grepp. Jag är inte tillräckligt inredningskunnig för att få till ett bra resultat och så roligt tycker jag inte det är att renovera eller har så mycket pengar så jag tycker det är värt att satsa och våga prova.

Jag får helt enkelt börja om från början och se vad det finns för tapeter igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0