Bonnlurk läbbiga skurk

är nog dom svordomarna jag får hålla mig till om jag inte ska ruinera mig.

Någonstans på vägen upp till Dalarna så la min laptop av. Den fungerade hur jala bra som helst i måndags kväll/natt, stängde ner och stoppade ner den i väskan för att den med skulle följa till Orsa.  Igår när jag skulle använda den så får jag bara svart skärm, Trots B:s stora datorkunnande så vill den inte. Har sån stor lust att lägga den på järnvägsspåret och låta tåget köra över den, om det inte vore för alla mina bilder som finns i den.

Det är dessutom en sån där hem-pc, så det kommer att kosta massor av tid att få dom att fixa laga osv. Men när jag väl är på stridshumör så kommer dom inte att få det lätt.

Har visserligen en stationär dator med, men den är inte lika enkel att ta med på resor, så hav tålamod med mig och min blogg.

Tyck lite synd om mig och hjälp mig trolla så latptopen fungerar igen!

Kommentarer
Postat av: Wille

Sånt där är inte kul, hårddisken rasade på min laptop förra veckan så jag tappade alla min bilder. Men idag känns det inte så viktigt jag ska ju gifta mig idag..

2008-08-08 @ 07:44:58
URL: http://bt.wilens.se/#
Postat av: DD

Äsch då.... hårddisken kan man läsa av....



Jag har skaffat mig två USB minnen à 8G stycket. Kan man lagra musik och bilder och det är lätt att trixa med istf en massa CD-skivor som ska brännas och förvaras. Hett tips bara.



"jag ska gifta mig idag...." skrivit det i ALLA bloggar idag... så sorgligt...



2008-08-08 @ 17:40:20
Postat av: Dagens Eko

Mmm jag ska skaffa mig sånna USB jag med. Men nu så måste jag först får supporten att fatta vad det är jag vill dom ska göra, och det kommer inte att bli det lättaste

2008-08-08 @ 18:08:30
URL: http://dagenseko.blogg.se/
Postat av: Wille

Bröllopet gick enligt planen.

2008-08-09 @ 10:16:58
URL: http://bt.wilens.se/#

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0