God morgon..

A new day has come. Ja, inte är det någon strålande dag, det är molnigt om vartannat, men fortfarande hyfsat varmt. Kl 8 var det 17 grader ute här. Så Tors besök här igår kväll gjorde varken från eller till, trots jag gjorde allt för att skicka hem han till Kramgo som är mer förtjust i hans besök än vad jag är.

Fördelen med sådant här väder är att man får mer gjort hemmavid, och det kan behövas då vi inte varit hemma speciellt mycket denna semester.

Dagens äventyr då ? Ja du, det får bli packning och ett besök på min arbetsplats och inhämta lite arbetspapper. Det är nackdelen med att vara ensam lönehäxa på avdelningen, man kan inte ha semester å koppla bort jobbet när man vill utan får ambulera lite.

Vad har ni för äventyrsplaner idag ?

Kommentarer
Postat av: Wille

Idag ska det springas i affärer och det ska fikas, idag rullar vi in till Övik för en heldag.



ha en fin dag

2008-08-04 @ 09:00:56
URL: http://wilens.se/btw/
Postat av: Eva (kramgo_72)

Lite stallpyssel varvat med en dejt med snabeldraken och några varv i tvättmaskinen.

Fattar inte var alla grejer kommer ifrån här inne i vår lgh...??? *kliar mig i huvudet och ser fundersam ut*

Ja, ja - ni ska nog kanske få plats den här gången med ;-)

2008-08-04 @ 16:21:17
URL: http://kramgo72.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0