Lägenheten kommer tillbaka..

... mer och mer. Jag har städat, jag har plockat, jag har fixat, jag har donat. Köket är dammsuget, i sovrummet bytt sängkläder och undanplockat i massor. All tvätt vikt och undanlagt, dock får stryktvätten anstå tills imorgon. Då även Mini´s rum ska städas ur och hallen och badrummet våttorkas. Men Rom byggdes inte på en dag, så varför ska jag stressa med städningen. Det är beboligt nu och inte en krigszon som det var tidigare.

Visst är jag effektiv ;-)

Vad har ni roat er med en regntygnd dag som denna ?

Kommentarer
Postat av: Wille

Vi är uppe i Norrland. Vi har massor att stå kommer att uppdatera vad som hänt på min sida. För som ni vet ibland blir det förändringar man inte räknat med



Kram Wille

2008-08-03 @ 09:34:46
URL: http://wilens.se/btw/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0