Nu vare ett tag sen...

... som jag var ute och svängde dom lurviga (fast dom inte är lurviga egentligen). Men ikväll så är det dags igen, men jag är så i valet och kvalet vad jag ska ha på mig. Vädret inbjuder inte till att klä sig somrigt, och det skulle inte falla mig in att ha långbyxor på mig, för det hör inte ihop med dans, tycker jag.

Vilken kjol ska jag då ha? *funderar kraftigt*
Vågar jag ha dom nya dansskorna, som jag hittade i Mora? Har haft dom 2 ggr för att få dom mjuka.
Ska jag göra iordning fikakorgen och ta med?

Många frågor och funderingar är det, men jag har ett par timmar kvar att lösa dom så i-landsproblemen.

Gör ni ikväll då?

Kommentarer
Postat av: Eva (kramgo_72)

Har nyss ätit middag här, och sitter nu och lyssnar på regnet som faller här utanför... Kvällen blir lugn, J och jag bytte insläpp av hästarna så att hon tar ikväll och jag tar i morrn när jag ändå har tagit på mig privatstallet. *ler*

Ska lyxa med en skål jordgubbar här lite senare och sedan ska jag ta en topp-till-tå skrubbning innan jag kryper ner i sängen vid 22-tiden.



Ha en trevlig danskväll!

Kram

2008-08-14 @ 18:11:48
URL: http://kramgo72.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0