Så det blev..

Ja ja... Väl hemkomna efter att ha inhandlat lördagsgodis för den ny-införda veckopengen, så ringer telefonen. Det är en pappa till en av Minis kompisar som ringer och undrar var Mini är. För Minis far har tackat ja åt henne att gå på kalas, som är idag NU!! Men han hade glömt en väsentlig sak, tala om för mig och Mini att det var kalasdags.

Men snabb som man är, värre än Stålmannen och/eller andra superhjältar med flygande mantlar, såg jag till att Mini kom på plats. Presenten blev ett snabbt komponerat presentkort på en leksak, att överlämnas vid senare tillfälle.

Nu är vi åter hemma igen, fullproppade och lite till, av saft/kaffe, kakor, tårtor och godis. Börjar bli dags att fundera ut vad vi ska ha till middag, Mini tycker bullar och mjölk och jag bara suckar åt det halvfulla kylskåpet vars innehåll var för sig är gott, dock inte tillsammans.

Fundringarna går åt pizzans håll. Vad säger ni?

Kommentarer
Postat av: Eva (kramgo_72)

Såååå typiskt Minis far va???



Pizzerian ligger ju nästgårds så why not ;-)

2008-08-23 @ 18:14:47
URL: http://kramgo72.wordpress.com/
Postat av: Dagens Eko

Eva - ja, jag är inte förvånad över hans tilltag om vi säger så.

2008-08-23 @ 18:26:44
URL: http://dagenseko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0