Suckar och muttrar

Sitter här och går igenom mina bilder från fjällen och hade tänkt visa er dom med  hjälp av ett bildspelsprogram.
MEN JAG FÅR INTE SKITEN ATT FUNGERA.
Det mest troliga är, har jag kommit fram till, att det bildspelsprogrammet inte stödjer denna blogg-plattform eller om det är blogg-plattformen som inte stöder bildspelsprogrammet.

Ska som sagt var upp till Kramgo, min goaste väninna imorgon så  jag får väl ta kepsen i vacker hand och be henne om hjälp, om det nu mot förmodan ska vara så det är jag som är helt enkelt för blond för att klara av det här.

Kommentarer
Postat av: Eva (kramgo_72)

*SS Jahaja - har du bokat tid för bildspels-hjälp månne...? bläddrar i almanackan*

Hmmm, kan nog "knö" in dig onsdag kl 16.05 - 16.15 möjligen... ;-)

2008-08-04 @ 16:18:46
URL: http://kramgo72.wordpress.com/
Postat av: Hanna

Blogg.se suger ganska hårt när det gäller bilder, de stödjer i princip bara jpeg.

2008-08-06 @ 14:03:13
URL: http://njorun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0