Svar har kommit...

... från skolan och expeditionen, dock inte från Rektorn.

" Hej!

Har läst ditt mail och är ledsen för att det har blivit fel. Jag har helt enkelt missat ändringen i formuläret, förra året. De "elevfakta" som har gått ut till föräldrarn i år, är uppgifter från föregående år.

Det är alltså till för att kunna fylla i ändringar som har skett under året, som sedan korrigeras till detta läsår.

Jag ska skriva in de uppgifter jag missade förra året och sända dig ett exemplar så att du ser att det har blivit rätt.

Det är tråkigt när sådant här händer och jag ber om ursäkt för detta!

Med vänlig hälsning"

Lite upprättelse har jag alltså fått. Får se om det blir en fortsättning på det hela...


Kommentarer
Postat av: Mia

Så där ja!

RÄTT ska vara rätt!!



Miamedpannknacksådetknakar

2008-08-28 @ 18:03:10
Postat av: Malla

Njae... Visst.. Men hur kunde det bli fel från början? Intressant? Eller?



Pok



Mallatyckerrektornmedbörsvarabralla

2008-08-28 @ 18:34:11
URL: http://desperatenotwives.blogspot.com
Postat av: pangis

Helt ok, hon tar på sig felet försöker förklara och ber om ursäkt. Bakom kulissen skäms hon jättemycket och tycker historien är pinsam. en reprimand från chef eller nämnd kommer till henne..var så säker..



Nöj dig med detta den här gången.. händer det igen.. ja då jävlar! Kram..way to go

2008-08-28 @ 18:50:27
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0