Taikon har återvänt..

Jupps så är det allt. Inget jag är stolt över, men har man bjudit in till det, så får man stå för det med. *S*

Nej, jag har inga gäster på besök eller som trängt sig på eller något sånt. Jag tänker bara på hur min lägenhet ser ut när jag håller på att renovera. Gick an när Mini var hos far sin för då kunde jag proppa hennes rum fullt med prylar, men nu så är hon hemma igen och då åkte dom största och mest skrymmande grejorna ut i vardagsrummet.

2 garderober, 2 överskåp till garderoberna, mellanmadrass och bäddmadrass, massa pappkassar med prylar, kläder och skor plus ett gäng kartonger med.

Kul nästan jämt och skönt när det är klart kan jag säga *S*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0